Όχι μοντέλο, αλλά σχεδόν.

Θυμάστε εκείνες τις χρυσές εποχές του μόντελινγκ, όταν η Ellen von Unwerth φωτογράφιζε όλες τις όμορφες ενώ ήδη είχε υπάρξει μοντέλο και αυτή; Ε κάτι παρόμοιο έχουμε εδώ, συν την αρχή μιας όμορφης φιλίας: η Μαριλένα Βαϊνανίδη φωτογράφισε την Άννα, σε ένα άδειο διαμέρισμα το οποίο εδώ και καιρό συζητούσαμε πώς να αξιοποιήσει (συζητούσαμε=η Μαριλένα ρωτούσε κάθε μέρα με άγχος). Τελικά το διαμέρισμα ξεπέρασε τον εαυτό του.

Η Άννα είναι μια από τις πιο κομψές γυναίκες που έχω γνωρίσει – με την έννοια ότι τους λέω και ένα γεια, δεν τις θαυμάζω ξερωγώ από την τηλεόραση (και λέγοντας τηλεόραση εννούμε φυσικά τα ξένα συνδρομητικά). Φοράει πάντα με τον ολόσωστο τρόπο εκείνο το κομμάτι που δεν ήξερες με τι να το βάλεις, βρίσκει το εκκεντρικό touch επειδή έχει μύτη για τέτοια και είναι η πιο εντυπωσιακή καλεσμένη στους γάμους. Το λογικό ήταν να ασχολείται με τη μόδα. Και ασχολείται: μετά την ΑΣΟΕΕ, μια σειρά συμπτώσεων και μετανάστευση στο Μιλάνο και τη Βαρκελώνη επέστρεψε στα πάτρια (δηλαδή πιο κοντά στο αγαπημένο της μέρος σε όλο τον κόσμο, τη Μάνη) και, εδώ και 4 σχεδόν χρόνια, είναι υπεθύνη του showroom της H&M Ελλάδας. Κάνει μπορεί κανείς να συμπεράνει, μια δουλειά ταμάμ, που λέμε. Τόσο ταμάμ που δεν βαριέται να πάει στο γραφείο όπως το συντριπτικό ποσοστό του πληθυσμού, ακόμα και τις μέρες που ξέρει ότι δεν είναι από τις εύκολες.

(Θεούλη μου, τα ξαναδιαβάζω και λέω δεν θα με πιστέψει κανείς, αλλά είναι αλήθεια, μου τα είπε)

Επιπλέον, έχουμε εδώ μπροστά μας μια μικρή λάτρη της τάξης με μια μόλις όψιμη ανάγκη για τεχνολογία: το απολύτως τακτοποιημένο σπίτι της Άννας (… αν δεν είναι όλα στη θέση τους δεν μπορεί καν να σκεφτεί) δεν είχε υπολογιστή, και τώρα ακόμα δανείζεται του αγοριού της, τις μέρες που δεν βγαίνει δηλαδή γιατί ας πούμε εμένα μου έχει δώσει την εντύπωση ότι είναι συνέχεια έξω. Μην είμαι εγώ συνέχεια έξω; θα ρωτήσεις. Εύλογη απορία. Το πολύ τακτοποιημένο σπίτι έχει μέσα και ένα δωμάτιο χορού (ναι και εγώ το σκέφτηκα, δεν το έκανε walk in closet, την κέρδισε η Τέχνη), πράγμα που πιθανότατα εξηγεί τις ωραίες ευθυτενείς πόζες, ακόμα και όταν το μοντέλο αναγκάστηκε να συρθεί στην άκρη της ταράτσας.

Τα ρούχα φέρνουν όλα σε δεκαετία 70 επίτηδες (… επειδή εκεί τοποθετείται χρονικά και το εγκαταλελειμμένο διαμέρισμα) ενώ αν ζήλεψες τα μαλλιά της Άννας, συγκράτησε τον ενθουσιασμό σου: υπήρξαν για χρόνια αγορίστικα, και θα ξαναγίνουν.

6

13

16

17

19

19b

20

22

25

26

33

35

39

42

43

44

45

46

47

Τη φωτογράφιση επιμελήθηκε η Μαριλένα Βαϊνανίδη
Όλα τα ρούχα είναι H&M εκτός από τα παπούτσια που η Άννα φοράει με τα σορτς:
εκείνα είναι Chie Mihara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *