Το θέμα δεν είναι – ούτε πρέπει να αντιμετωπίζεται ως – ροζ: ακριβώς για αυτό, η Essie Weingarten, ιδρύτρια του ομώνυμου, όπως προφανώς ξέρεις, brand με τα διασημότερα βερνίκια στον κόσμο σημειολογεί λανσάροντας τέσσερις διαφορετικές αποχρώσεις του ροζ για να συμβάλλει προκειμένου να συνεχιστεί η έρευνα γύρω από τη θεραπεία για τον καρκίνο του στήθους. [Θα σταθώ εδώ και θα πω τα δικά μου, πως σε αυτές της εποχές δεν υπάρχει η πολυτέλεια για τις εταιρείες που απευθύνονται στις γυναίκες να μην ευαισθητοποιούνται σε τέτοιου είδους ζητήματα. Και συνεχίζω]. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις της συλλογής Breast Cancer Awareness θα διατεθούν στην εκστρατεία στην οποία η Essie δηλώνει απόλυτα ταγμένη – τόσο, που ακόμα και τα ονόματα που έχει δώσει στα βερνίκια νυχιών είναι από μόνα τους σλόγκαν ψυχολογικής συμπαράστασης.
I am strong (το πιο “δυνατό”, όπως κατάλαβες, από τα ροζ της παλέτας)
Good Morning Hope (ιριδίζον, “ανατέλλον” ημιδιάφανο ροζ)
Check Up (uplifting παιχνιδιάρικο ροζ, που η essie το λέει “της ντάλιας”)
We’re in it together (υπόσχεση, όπως όταν σου δίνουν ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα, εξ’ ου και το χρώμα)
Τα βερνίκια της essie, πρώτου παγκοσμίως brand στα προϊόντα νυχιών, δεν είναι μόνο τα πιο μοντέρνα, αλλά και υψηλής ποιότητας. Το Fashionism, σε συνεργασία με την essie, χαρίζει 5 σετ τέτοιων βερνικιών σε 5 τυχερές που θα κάνουν το comment τους σε αυτό εδώ το post, ακριβώς από κάτω δηλαδή, από σήμερα ως και την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου. Τα ονόματα των νικητριών θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου.
Μπορεί να είσαι μια από αυτές που θα κερδίσουν, μπορεί και όχι, σίγουρα όμως θα είσαι μια από αυτές που θα πάρουν στα σοβαρά την πρόληψη, σωστά; 🙂 (χαμογελάκι. Είναι Δευτέρα)
824 Comments