Η Ζωή Παρασίδη γράφει για ακόμα ένα ελληνικό brand – αυτή τη φορά τόσο αφαιρετικό που λέγεται ME THEN
Minimal αισθητική, black & white κυριαρχία, άνετες unisex γραμμές. Η ιδέα του ΜΕ ΤΗΕΝ γεννήθηκε τον Απρίλιο του 2014. Οι σκέψεις, οι εικόνες και οι επιθυμίες του δημιουργικού team πίσω από αυτό μετουσιώθηκαν σε t-shirts και sweatshirts αρχικά, τον Σεπτέμβρη του ίδιου έτους. Δύο χρόνια μετά, εμπλουτίζουν τη νέα τους συλλογή με outerwears και πουκάμισα εμπνευσμένα από τις αναμνήσεις τους.
H Mαίρη Γιατρά-Ρίτσου, ο Τάσος Παπαγεωργίου και ο Γιώργος Σουμπάσης, σε ρόλους καθορισμένους και μη, ξεκίνησαν αυτό το ταξίδι. Τα δύο αγόρια συνδύασαν τα αισθητικά τους κριτήρια με τις σπουδές και την εμπειρία που είχε ήδη η Μαίρη στον χώρο της μόδας. Με έδρα τους την Αθήνα από την πρώτη στιγμή, έθεσαν εξ αρχής πολύ ψηλά τον πήχη σε ότι έχει να κάνει με την επιλογή υφασμάτων, τους τρόπους και επιλογές εκτύπωσης την ποιότητα κατασκευής των ενδυμάτων μας που κάνει το brand να ξεχωρίζει. Συνεχίζουν να επενδύουν στον αγαπήμενο τους συνδυασμό που δίνει το άσπρο και μαύρο, μόνο που πλέον η χρωματική τους παλέτα εμπλουτίζεται με το μπλε, το κόκκινο, το ροζ.
Μελωδίες, ταξίδια, κινηματογραφικά ενσταντανέ, θεατρικές παραστάσεις, επισκέψεις σε εκθέσεις και μουσεία, βόλτες με φίλους, αναμνήσεις. Η νέα τους συλλογή βαφτίστηκε “Departure”, είναι« ίσως ότι πιο αληθινό έχουμε κάνει μέχρι τώρα, μια επιτυχημένη αποτύπωση όλων αυτών που είχαμε πλάσει στο μυαλό μας. Μία αναχώρηση, μια παραμονή, οι φόβοι μας, η απορία του αν τελικά είμαστε ευτυχισμένοι».
Κι ένα απλό φαινομενικά t-shirt, για εκείνους είναι μια ιστορία την οποία μας καλούν να ανακαλύψουμε. H αρχική ιδέα του ονόματος, ήταν ο αριθμός 0. Για απροσδιόριστους λόγους, είχαν μια εμμονή με έναν αριθμό που έμοιαζε με κύκλο στον οποίο δεν διακρίνεις αρχή και τέλος. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει λοιπόν να έχουν όσοι επιλέξουν τα κομμάτια τους; Η δημιουργική ομάδα απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια που απλά θέλουν να αισθάνονται όμορφα και άνετα, που αδιαφορούν για τάσεις και «πρέπει». « Το “WE” που χρησιμοποιούμε διαρκώς σαν brand, νομίζω πως δείχνει το πόσο κοντά νιώθουμε με αυτόν που μπαίνει στην λογική μας, χάνεται στα μονοπάτια μας, αγαπά να ανακαλύπτει.