Ζήσαμε να δούμε και τα πρώτα κόκκινα χαλιά που δεν τα βλέπουμε μόνο εμείς από το σπίτι, αλλά και οι υποψήφιοι, που φωτογραφήθηκαν από κινητά στα σπίτια τους εξ’ου και η πολύ μέτρια ανάλυση στις λήψεις – ααααχ στα εγγόνια μας θα το λέμε ότι σχολιάζαμε Χρυσές Σφαίρες χωρίς σωστές φωτογραφίες.
Κατ’αρχάς, τις έβαλα μαζί γιατί το color coordination (με το background της μιας να είναι το χρώμα του φορέματος της άλλης) είναι οργασμικό.
Επίσης ενώ δεν μπορώ να πω ότι με κάποιο από τα δύο φορέματα ξετρελάθηκα, το σύνολο είναι υπνωτιστικό, τις κοιτάω δηλαδή χωρίς να κουράζομαι, σαν μαγεμένη.
Τρίτον, την απόσταση από τα Dr Martens στον Dior φαίνεται ότι η Anya Taylor Joy τη διένυσε πανεύκολα, και αυτά τα αλωνιού/σαλονιού με γοητεύουν πάντα.
Τέταρτον ΤΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΙ ΣΤΑΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ η Andra Day. Με Chanel.
Ωωωω τι λες Rosamund Pike, τέτοιο κορίτσι είσαι, μμμμ; κορίτσι Από Πάνω Τούλι Από Κάτω Αρβύλα; κορίτσι μισή haute couture μισή μηχανάκι; γιατί τέτοιο είμαι και εγώ Rosamund, έλα να κάνουμε ένα σύμφωνο να μεγαλώσουμε μαζί τα παιδιά μας μέσα σε φούστες μπαλαρίνας Molly Goddard και Doc Martens και τις Χρυσές Σφαίρες μας (τη δική σου δηλαδή).
Δίπλα, επίσης βραβευμένη Emma Corrin με custom made Miu Miu εμπνευσμένο λέει από στολή βενετσιάνικου αρλεκίνου – μεγαλειώδες, ειδικά αν λάβεις υπ’όψιν τη σκέψη πίσω από την επιλογή που ήταν “αααα θέλουμε sexiness στο κόκκινο χαλί ε; ε φάτε σέξι τώρα”.
Ας συμφωνήσουμε ότι αυτό το Prada είναι λίγο πολύ λίγο τι να πω για την Kristen Wiig που ξέρετε τι ήθελε; ε ξέρετε τι ήθελε, ήθελε ένα ανδρόγυνο κοστούμι κατάσαρκα, με τεράστιες βάτες και μια γοβάρα για να ταιριάξει τέλεια με αυτό το μαλλί και γενικότερα με ό,τι είναι η Κρίστεν, αλλά πες νταξ ήθελε να νιώσει πιο girlie.
Με τη Cynthia Erivo και το Valentino της όπως καταλαβαίνετε δεν μπλέκεις, διαστημική γκομενάρα που δεν μας αξίζει εμάς των γήινων.
Το φόρεμα στο οποίο καταφεύγουμε στα ενδυματολογικά μας αδιέξοδα έχει κοινό παρονομαστή για όλες: είναι μαύρο.
Η Nicole το έχει σε Louis Vuitton, η Renee το έχει σε Armani, εμείς σε Zara, είναι σκέτα ταξικό το θέμα.
Όμορφες όμως ε; είναι το μαύρο, παιδιά, και το αλάνθαστο κόψιμο καρδιά, για εμένα.
Σε κάθε χαλί, κάποια θα τιμήσει το flapper moodboard του Μεγάλου Γκάτσμπι, της Τρυφερής Είναι Η Νύχτα ή οποιουδήποτε άλλου (αριστουργηματικού) βιβλίου του Φιτζέραλντ, είναι παρατηρημένο αυτό το αξίωμα – τι από ποιον; από εμένα. H Gillian Anderson φοράει Dior και η Julia Garner ένα υπέροχο, υπέροχο Prada, και οι δύο στα γνωστά χρώματα που αν έχεις άσπρο δέρμα, ξανθό μαλλί και δεν φοράς κόκκινο κραγιόν σε καμουφλάρουν σε μια διακριτική μπεζ αποχρωσούλα για να περνάς απαρατήρητη.
To φορούσα αυτό το φορεματάκι της Lily Collins, σκέφτηκα, τι να είναι; και όπως όλα τα φορεματάκια, παντελονάκια, σακάκια και γενικά ρουχαλάκια που λιγουρεύομαι, είναι Saint Laurent – μου αρέσει δε ακόμη και το pattern λαχούρι, ενώ είμαι οτιδήποτε άλλο εκτός από τύπος λαχούρι. Η Elle Fanning προτίμησε κάτι περισσότερο old Hollywood και αυτό το Gucci, που το φωτογράφισε πριν τσαλακωθεί και σε υπέροχο φόντο δείχνει πιστεύω πολύ καλύτερο από ό,τι θα έδειχνε σε κανονικό κόκκινο χαλί και backdrop με χορηγούς που θα το προσγείωνε απότομα, ενώ το βλέπετε, είναι για να ίπταται.
Η λεπτομέρεια που σκοτώνει (άντε έστω τραυματίζει ιχιχι) στο λουκ της Sarah Paulson είναι πως και ο γύψος έχει υπογραφή οίκου Prada σε μια σημειολογική προσπάθεια να υπονοηθεί διακριτικά ότι τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία ούτε εγγυώνται πως δεν θα υπάρξουν φορές που θα αναγκαστείς παρόλο το κομπόδεμά σου να κάνεις ντους με το ένα χέρι, διπλωμένος σαν τον Matthew Modine στο Birdy του Alan Parker #σινεφίλ.
Εσύ Vanessa Kirby απαράταμας, κούκλα μου. Με Gucci.