Αν βλέπετε Dix Pour Cent και έχετε ενθουσιαστεί με τα ρούχα που φοράει η Camille Cottin, ή αν στην πραγματικότητα έχετε ενθουσιαστεί με τον τρόπο που φοράει τα ρούχα η Camille, ή βασικά ας μη γελιόμαστε, με τον τρόπο που τα ίδια τα ρούχα κάθονται πάνω στην Camille, συνεχίστε να διαβάζετε: αυτό το κείμενο είναι για εσάς.
Διάφορα ανδρόγυνα looks έχω εκθειάσει κατά καιρούς, και με ολόκληρες συλλογές έχω ξετρελαθεί για τον έναν και μοναδικό λόγο ότι είχαν ωραία σακάκια και παντελόνια (βλ. δηλαδή όλες τις πρόσφατες πασαρέλες Saint Laurent), αλλά αυτή δεν είναι άλλη μια τέτοια. Και αυτό γιατί η Sisi Li, ιθύνων νους του brand Nells Nelson, είναι καινοτόμα κατά έναν τρόπο που η σύνδεση της κομψότητας με μια κουλ ακαμψία δεν έχει επιτρέψει να ονειρευτούμε: τα κοστούμια της είναι ουσιαστικά φόρμες.
Το όνομα μπορεί να παραπέμπει σε δείπνα προβληματικών οικογενειών γεμάτα ένταση υπό την άγρυπνη και αυστηρή ματιά αφαιρετικού interior design κάπου στη Δανία, αλλά η Sisi είναι μια μεθοδική Ασιάτισσα γεννημένη στο Χονγκ Κονγκ και μεγαλωμένη στη Νέα Υόρκη. Η έμπνευση που με την πρώτη ματιά τοποθετούσες στο σημείο εκείνο της υδρογείου που λέει “Σκανδιναβία” έχει την πατρίδα του στο τετράγωνο μυαλό και τον μινιμαλισμό της ασιατικής σχολής, και έχει υποκύψει και στο φλερτ με την πρακτικότητα και την άνεση που πολλές φορές η μόδα σνομπάρει. Και αν οι συνειρμοί που οδηγούν σε κατευθύνσεις σκανδιναβικές δεν είναι πολύ μακριά από τις αντίστοιχες ιαπωνικές, εδώ βρίσκεις και τη διασταύρωση. Κοστούμια σχεδόν εφαρμοστά που τα φαντάζεσαι στους δρόμους της Στοκχόλμης και φαρδιά παντελόνια που περπατούσαν στο Τόκυο των 90s φτιάχνουν μια καθόλου φλύαρη συλλογή, της οποίας τα ρούχα είναι κυρίως ΠΛΕΚΤΑ.
Φυσικά και κανονικά στο μυαλό μας τα πλεκτά είναι φαρδιά, “χουχουλιάρικα” (ιιιχ) και συνδυάζονται με μια ζεστή κούπα καφέ και βαθιά πολυθρόνα (την κρατάς με την άκρη του μανικιού – τα πλεκτά έχουν μακριά μανίκια που φτάνουν ως τη μέση της παλάμης), εδώ όμως γίνεται η ανατροπάρα. Ακόμα και τα three piece κοστούμια της Sisi Li είναι πλεκτά, με στόχο να είναι και fitted και βολικά σαν τα sweaters που φοράς μέσα στο σπίτι από τον περασμένο Μάρτιο που αναγκαστικά περνάς πολλή ώρα με καναπέ και Netflix.
Το μότο της Sisi υπήρξε “όταν δεν έχεις αρκετά χρήματα για να αγοράζεις ακριβά ρούχα, αγόρασε ένα καλό σακάκι” και την κεντρική ιδέα του brand της την περιέστρεψε γύρω από αυτό. Έχει και κασμίρ, έχει και μάλλινα, αλλά αυτή τη σεζόν μπορείς να κάνεις τη διαφορά και να πάρεις ένα σακάκι πλεκτό, που δίνει κύματα κίνησης και καμπύλες στα εξ’ορισμού αυστηρά περιγράμματα των ανδρόγυνων κοστουμιών.